صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۲۴۰۰
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

در اجرای تفاهم‌نامه مشترک بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری مجارستان برای تبادل دانشجو در قالب بورس تحصیلی، دانشگاه یزد به عنوان خانه راهبردی این تفاهم‌نامه در ایران معرفی شد.

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه یزد، در اجرای تفاهم‌نامه مشترک بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری مجارستان برای تبادل دانشجو در قالب بورس تحصیلی، دانشگاه یزد به عنوان خانه راهبردی این تفاهم‌نامه در ایران معرفی شد.

محمدعلی حداد، مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه یزد با اعلام این خبر افزود: دانشگاه یزد در همین راستا اقدام به طراحی و راه‌اندازی وب‌سایتی برای ارائه خدمات به این دانشجویان کرده است.

حداد گفت: این وب‌سایت قرار است نقش واسط میان دانشجویان مجارستانی و دانشگاه‌های ایران را ایفا کرده و تمام امور مربوط به ثبت‌نام، ارسال مدارک و درخواست دانشجویان مجارستانی در بستر آن انجام شود.

وی با اشاره به اینکه رشته‌های متعدد دانشگاه‌های ایرانی به عنوان کدهای مختلف برای دانشجویان قابل انتخاب است بیان کرد: هر دانشجو می‌تواند تا سه رشته-محل را انتخاب کند.

مدیر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه یزد گفت: پس از پایان زمان ثبت‌نام و بسته‌شدن وب‌سایت، درخواست‌ها به دانشگاه‌های مربوط ارسال شده و بعد از گزینش نهایی از طریق همین وب سایت به نشانی https://admission.yazd.ac.ir/apply/iran-hungary، نتایج به داوطلبان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام