صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۴۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی از ارسال ۳۲۵ اثر شاخص به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خبر داد و گفت: این جشنواره با رویکرد ارتقای تولیدات انقلابی و ترویج گفتمان انقلاب برگزار می‌شود.

احسان ربیعی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و گفت: این مراسم عصر چهارشنبه، 29 بهمن در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط کرونایی محدودیت‌هایی در برگزاری اختتامیه این جشنواره ایجاد کرده است، تصریح کرد: مراسم در نظر گرفته شده با رعایت تمام موازین بهداشتی و با حداقل‌ترین نفرات از جمله مسئولان و اصحاب رسانه برگزار و نفرات برتر تجلیل می‌شوند. همچنین آثار برگزیده استانی که به جشنواره کشوری راه پیدا کرده‌اند نیز روز پنجم اسفند در تهران تجلیل خواهند شد.

ربیعی بیان کرد: متأسفانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر سال گذشته به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد‌ و امسال هم اگر چه این جشنواره به صورت محدود برگزار می‌شود اما اصل برگزاری این برنامه محتوایی می‌تواند گام موثری در ایجاد فضای رقابت سالم بین رسانه‌های استان و فعالان این مجموعه باشد.

وی اضافه کرد: برداشتن گام نخست برای ما بسیار مهم بود و امیدست از این پس با همراهی مسئولان استان، مدیران رسانه‌ها، خبرنگاران، عکاسان و تمامی کنشگران و دلسوزان این حوزه بتوانیم فضای رقابتی حرفه‌ای و سالمی را داشته باشیم. بیش از  ۳۲۵ اثر شاخص در جشنواره ابوذر امسال توسط اصحاب رسانه ارسال شده که از بین آنان آثار برگزیده انتخاب شده است.

ربیعی رویکرد جشنواره رسانه‌ای ابوذر را امیدآفرینی، ارتقای تولیدات انقلابی، ترویج گفتمان انقلاب، ظهور استعدادهای رسانه‌ای استان بیان کرد و افزود: از تمام اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران دعوت می‌شود آثار تولیدی خود را برای جشنواره ابوذر سال ۱۴۰۰ آماده کنند.

انتهای پیام