وی افزود: از میان این 42 هزار گروه جهادی، شاید فقط چند صد گروه فعالیت رسانهای دارند، ولی شبکه متشکل از ۴۲ گروه جهادی وجود دارد که این شبکه بهترین شبکههای مردمی و متصل به بسیج و انقلاب برای پمپاژ خبری و انعکاس سوژهها و معرفی در شناسایی الگوهای موفق بسیجی و حل نظام مسائل است.
زهرایی با تصریح بر اینکه امروزه یکی از کارهایی که در فضای مجازی و رسانهای باید انجام دهیم، تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان غالب انقلاب است، جریان جهادی کشور را به عنوان مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی دانست که بسترساز برای فرآوری انقلاب و جبهه جهانی خدمترسانی جهادی است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی با تأکید بر اینکه برای تشکیل جبهه جهانی جهادی، ناگزیر به تبلیغ و کادرسازی رسانهای هستیم، لازمه این کار را انعکاس الگوها و مدلهای رفتاری موفق جهادگران دانست.
وی با اشاره به کار زیبای استان فارس که در این زمینه انجام داده است، گفت: در کارگروههای دیگر تخصصی از جمله محرومیتزدایی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و آسیبهای اجتماعی هم این کار میتواند تکرار شود تا ما شاهد این باشیم که کارگروهها و گروههای جهادی تخصصی، با انعکاس هنرمندانه و کار تبلیغی رسانهای قوی، به گفتمانسازی قوی توسط کارگروه گفتمانسازی بینجامد.
انتهای پیام