صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۵۰۰۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

کاشت یکهزار و ۳۰۰ اصله نهال از سوی اداره اوقاف و امور خیریه در محوطه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سوادکوه با هدف ترویج فرهنگ نهال‌کاری، توجه به منابع طبیعی، حفاظت از محیط زیست و در راستای سرمایه‌گذاری و ایجاد منابع پایدار آغاز شد.

به گزارش ایکنا از مازندران، مراسم کاشت نهال در محوطه امامزاده زین‌العابدین(ع) لوسر شهر زیراب، امروز، دوم اسفندماه با حضور حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران مدیرکل بنیاد شهید و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران برگزار شد.

حیدری در این مراسم گفت: کاشت نهال درختان صنعتی در محوطه بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران و در راستای ترویج فرهنگ نهال‌کاری، توجه به منابع طبیعی، حفاظت از محیط زیست و در راستای سرمایه‌گذاری و ایجاد منابع پایدار در بقاع متبرکه صورت می‌گیرد.

وی افزود: اوقاف مازندران مدافع جنگل‌ها، درختان و منابع طبیعی است و در این راه علاوه بر حفظ جنگل‌ها به نهال‌کاری نیز می‌پردازد.

در ادامه حجت‌الاسلام رضا یوسفی ززولی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه اظهار کرد: در راستای طرح درختکاری، هزار و ۲۰۰ اصله نهال صنوبر در محوطه آستان مقدس امامزاده زین‌العابدین(ع) لوسر شهر زیراب غرس شد.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۰۰ اصله نهال در محوطه آستان مقدس امامزاده سیدحسین(ع) آهنگرکلای سوادکوه شمالی غرس خواهد شد.

انتهای پیام