صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۵۱۲۴
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان از ارسال محموله کمک‌های استان شامل ۲.۵ تن حبوبات و ۸۰۰ بسته مواد غذایی برای هم‌وطنان زلزله‌زده در شهرستان سی‌سخت خبر داد.

به گزارش ایکنا از زنجان، علی طاهری، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، ظهر امروز، 2 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای هلال‌احمر آمادگی دارند تا در شرایط وقوع حوادث غیرمترقبه به کمک هم‌وطنان بشتابد و مردم نیز می‌توانند با واریز مبالغ هدایای خود به حساب هلال‌احمر در حمایت از مردم آسیب‌دیده سهیم شوند.

وی حمایت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری را یکی از مهمترین اهداف هلال‌احمر خواند و گفت: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان زنجان به هموطنان در سی‌سخت با هدف کمک به ارتقا و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان ابراز کرد: محموله کمک‌های استان زنجان شامل 2.5 تن حبوبات و 800 بسته مواد غذایی 72 ساعته برای هموطنان متأثر از زلزله در شهرستان سی‌سخت است.

وی بیان کرد: ارسال کمک‌های امدادی به این هم‌وطنان بر اساس دستور سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و در صورت اعلام نیاز کهگیلویه و بویراحمد برای کمک‌های امدادی به هم‌وطنان زلزله‌زده در سی‌سخت آمادگی کامل دارد.

طاهری یادآور شد: طرح شهید سلیمانی با هدف قطع زنجیره کرونا و پیشگیری از ابتلا به این ویروس تدارک دیده شده و مسئولیت نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در خصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به عهده هلال احمر گذاشته شده است و طرح ناظران سلامت برای این منظور اجرا می‌شود.

انتهای پیام