صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۵۸۲۸
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی تأکید کرد:

دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی گفت: با استفاده از کارشناسان ممتاز و خلاق حوزه کودک و نوجوان در فضای مجازی می‌توان اتفاقات خوبی در حوزه تبلیغ نماز رقم زد، به شرط آنکه از طرح‌های کلیشه‌ای بدون خروجی فاصله بگیریم.

حجت‌الاسلام علی رودبارانی، دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری جشن تکلیف با عنوان «شده‌ام نُه ساله» در فضای مجازی، گفت: این طرح به همت ستاد اقامه نماز، امور فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آموزش و پرورش، کانون فرهنگی هنری مساجد و صدا و سیما اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به فرایند ثبت‌ نام در این جشنواره، بیان کرد: والدین با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اقامه نماز و تکمیل فرم ثبت‌ نام در بخش مسابقات و فراخوان‌ها، می‌توانند فرزندان خود را در جشنواره «شده‌ام نُه ساله» ثبت نام کنند. عضویت در کانال ایتا با همین عنوان و شرکت در مسابقات طراحی شده بخش دیگر از این جشنواره است. جشنواره تلویزیونی 21 اسفند به‌صورت مستقیم پخش می‌شود و 20 فروردین سال 1400 نیز قرعه‌کشی مسابقات برگزار شده، انجام می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 025 – 37175517 تماس بگیرند. البته مسابقات در شبکه اجتماعی ایتا با عنوان «روزه اولی‌ها» ادامه دارد.

رودبارانی با بیان اینکه فعالیت‌های نمازی در یک سال اخیر با وجود شیوع بیماری کرونا تعطیل نشده است، اضافه کرد: خوشبختانه شبکه شاد ظرفیت مناسبی برای فعالیت‌های مختلف قرآنی و دینی ویژه دانش‌آموزان و والدین فراهم کرده است. با شیوع این بیماری و توسعه فضای مجازی، آموزش‌ها باید به‌گونه‌ای طراحی می‌شد که والدین نیز همچون دانش‌آموزان اولویت باشند و خوشبختانه جهت آگاهی آنان از اثرات نماز در زندگی و انتقال مفاهیم طرح‌های کاربردی انجام شده که خروجی مثبت آن را در این مدت شاهدیم.

وی یادآور شد: برای دوران پساکرونا باید برنامه‌ها جدی‌تر و قوی‌تر دنبال شود، فضای مجازی عضو جداناشدنی از زندگی است و در این فضا با استفاده از کارشناسان ممتاز و خلاق حوزه کودک و نوجوان می‌توان اتفاقات خوبی در حوزه ترویج و تبلیغ نماز رقم زد، به شرط آنکه طرح‌ها جذاب باشد و از ایده‌های کلیشه‌ای بدون خروجی فاصله بگیریم.

انتهای پیام