صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۷۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در سفری یک روزه به آذربایجان‌غربی، فردا، ۱۴ اسفند میهمان مردم این استان است.

به‌ گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی‌اکبر گروسی، رئیس‌کل دادگستری استان، امروز، 13 اسفند در جمع با خبرنگاران اظهار کرد:حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، فردا، 14 اسفند سفر یک‌ روزه‌ای به آذربایجان‌غربی خواهند داشت.

وی افزود: در این سفر یک روزه، معاون اول قوه قضائیه، رئیس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس قوه قضاییه را همراهی خواهند کرد.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به اهداف این سفر ادامه داد: بررسی وضعیت دستگاه قضایی آذربایجان‌غربی و پیگیری مهمترین مشکلات مردم استان از جمله اهداف این سفر است.

وی بیان کرد: دیدار با نخبگان و قشرهای مختلف مردم، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان شیمیایی سردشت، شرکت در شورای اداری استان، شرکت در شورای قضایی و نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های استان از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است. 

گروسی در پایان بیان کرد: مردم برای در میان گذاشتن مشکلات خود با رئیس قوه قضائیه می‌توانند طی نامه‌ای آنها را مطرح کرده و به دادگستری کل استان تحویل دهند.

انتهای پیام