صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۰۸۹۰
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در راستای ارتقای نشاط عمومی و ایجاد محیطی شاد برای شهروندان و مسافران نوروزی نسبت به برگزاری سرودهای خیابانی در نقاط مختلف شهر اقدام کرده است.

به گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت ایام نوروز، سرودهای خیابانی با هدف ارتقای نشاط عمومی و ایجاد محیطی شاد برای شهروندان و مسافران نوروزی، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد اجرا می‌شود.

در این برنامه پنج گروه سرود 12 نفره با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ساعات 11 صبح و 17 عصر هر روز در میدان تاریخی امیرچقماق، مسجد جامع، میدان باغ ملی و زندان اسکندر به اجرای سرود می‌پردازند.

همچنین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در راستای زیباسازی شهر در ایام نوروز، ارتقای روحیه نشاط و شادابی و ایجاد جذابیت بازدید از بناهای تاریخی برای گردشگران نسبت به نورپردازی نوروزی میدان امیرچقماق اقدام کرده است که از اول تا نهم فروردین‌ماه به مدت 9 شب در این بنای تاریخی اجرا می‌شود.

یادآور می‌شود سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برنامه‌های متنوعی را برای ایجاد نشاط و شادابی عمومی با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان دید و بازدیدهای نوروزی در شهر تدارک دیده است که بسیاری از آنها به صورت مجازی و تعداد محدودی نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام