صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۱۷۸۸
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

احیای مسجد جامع «یاعلی» با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، شهردار تبریز و جمعی از مدیران استانی و شهری کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، احیای مسجد جامع یاعلی تبریز با حضور حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، شهردار تبریز و جمعی از مدیران استانی و شهری امروز، 10 فروردین‌ماه کلنگ زنی شد.

حجت‌الاسلام والسملیمن سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، در این آیین با اشاره بر اهمیت حفظ جایگاه مسجد، بر ضرورت تعامل بین دستگاهی و کمک به تسریع در تکمیل این مسجد تأکید کرد.

وی افزود: همه دستگاه‌های دخیل در این موضوع، از جمله شهرداری تبریز باید دست در دست هم داده و هرچه سریع‌تر این مسجد تکمیل شود و در اختیار اهالی بازار قرار گیرد.

مسجد جامع یاعلی تبریز در مساحتی بالغ بر چهار هزار مترمربع در ضلع شمالی مسجد جامع تبریز واقع شده است که با گذشت زمان و عدم رسیدگی، آثاری از آن باقی نمانده است.

بر اساس مستندات تاریخی «مسجد یاعلی» در مجاورت مسجد جامع تبریز، از مساجد تاریخی و همچنین از مدارس باسابقه‌ دینی تبریز است که عالمان بزرگواری را در دامان خود پرورده‌ است.

انتهای پیام