صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۲۱۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با ارسال بخشنامه‌ای نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی استان و حضور کارکنان در محل خدمت را در طی هفته آینده اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با ارسال بخشنامه‌ای به مدیران کل دستگاههای اجرایی استان با اعلام وضعیت رنگ‌بندی نارنجی برای سمنان، شاهرود و دامغان و نیز وضعیت رنگ‌بندی زرد کرونایی برای سایر شهرستان های استان اعلام کرد: وضعیت حضور کارکنان دستگاههای اجرایی در هفته آتی از ۱۴ فروردین لغایت ۲۰ فروردین منطبق با وضعیت جدید اعلام شده برای هر شهر و رعایت بند چهارم بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ است.
وی ادامه داد: بر این اساس دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان با وضعیت نارنجی حضور تا دو سوم کارکنان دستگاههای ارائه‌دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه ضروری بوده و حضور کارکنان سایر دستگاههای اجرایی استان نیز تا ۵۰ درصد تعیین می‌شود.
منصوری در مکاتبه خود با مدیران کل دستگاههای اجرایی آورده است: در هفته آتی کلیه ماموریت‌های اداری غیر ضروری لغو و تشکیل جلسات با رعایت الزام‌های فضای سربسته حداکثر با ۲۰نفر مجاز است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در مورد فعالیت دستگاههای اجرایی شهرستان‌های استان که وضعیت رنگ‌بندی زرد کرونایی قرار دارند یادآور شد: حضور تمامی کارکنان ادارات و دستگاههای ارائه‌دهنده خدمات ضروری و مرتبط با ماموریت‌های اساسی در این شهرستان‌ها در طی هفته آینده الزامی بوده و در سایر دستگاههای اجرایی نیز باید با دو سوم کارکنان خود خدمات مورد نیاز مردم را ارائه کنند.
وی افزود: ماموریت‌های غیر ضروری کارکنان دولت در طی هفته آینده در این شهرستان ها نیز لغو و برگزاری جلسات در فضای بسته نیز با رعایت کلیه ضوابط و الزامات حداکثر تا سقف ۳۰ نفر مجاز خواهد بود.

منصوری آخرین گزارش ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان، شهرستان‌های میامی، آرادان، مهدیشهر، گرمسار و سرخه در وضعیت زرد، و سه شهرستان سمنان، شاهرود و دامغان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

انتهای پیام