صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۲۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

کارگاه آموزشی «مدیریت فعالیت‌های قرآنی» ویژه طلاب جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، سیده‌ زهرا حسینی، مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) از برگزاری کارگاه «مدیریت فعالیت‌های قرآنی» خبر داد و گفت: پرداختن به ترویج حفظ، آموزش، درک مفاهیم، تفسیر و تلاوت قرآن از ارزشی وصف‌ناپذیر برخوردار است، به گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره فرمودند: «ترویج فعالیت‌های قرآنی اقدامی بسیار مهم و به‌جاست، زیرا قرآن بزرگترین سرمایه دنیا و آخرت محسوب می‌شود و وقتی انسان با قرآن اُنس بگیرد، زیاد تلاوت کند، زیاد بشنود، آن وقت می‌فهمد که غیر از جنبه معنوی، این زبان، این جملات، چقدر شیواست، چقدر زیباست».
 
مدیر کل امور تربیتی جامعةالزهرا(س) افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری  باید برای قرآن هر آنچه که می‌توانیم وقت بگذاریم. امروز نیاز اصلی جامعه بشری اهتمام و توجه به قرآن و معارف قرآنی است. از این رو آموزش این پیام جاودانه الهی از مهم‌ترین اهداف تعلیم و تربیت در میان مسلمانان است.
 
حسینی در ادامه اظهار کرد: کارگاه آموزشی «مدیریت فعالیت‌های قرآنی» با هدف ارتقای دانش مدیریتی طلاب در راستای ایجاد تشکل‌های قرآنی و تربیت مدیران کارآمد در زمینه فعالیت‌های قرآنی، توسط اداره قرآن و حدیث جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: این کارگاه در ۱۴ ساعت و با سرفصل‌های آشنایی با نهادهای قرآنی و نحوه اخذ مجوز قرآنی، راهکارهای جذاب‌سازی فعالیت‌های قرآنی (مخاطب‌شناسی و ...)، نحوه برگزاری مسابقات قرآنی، آشنایی با الحان قرآنی در ترتیل‌خوانی و نحوه برگزاری محافل قرآنی برگزار خواهد شد.
 
‌مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) یادآور شد: این کارگاه با حضور آقای علی‌اصغر شعاعی، استاد برجسته و قاری بین‌المللی قرآن کریم، از روز سه‌شنبه، ۱۶ فروردین، ساعت ۱۶ تا ۱۸ به مدت یک هفته به صورت آنلاین برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیوند http://online.jz.ac.ir/rij۴uxnqnn۶l/ در این کارگاه شرکت کنند.
 
وی بیان کرد: بانوان طلبه جهت کسب اطلاعات بیشتر از ۱۴ فرودین‌ماه ساعات ۸ تا ۱۲ با شماره‌های ۳۲۱۱۲۰۸۸ و ۳۲۱۱۲۵۴۸ تماس بگیرند.
انتهای پیام