صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۳۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

امام جمعه ارومیه گفت: باید واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی در راستای عملیاتی شدن مطالبات مقام معظم رهبری که درقالب شعار سال ارائه شده با تمام توان تلاش کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ۱۸ فروردین ماه، در دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: شعار سال باید در حوزه صنعتی و شهرک‌های صنعتی استان عملیاتی شود،
وی افزود: بررسی دقیق توانمندی‌ها در حوزه شهرک‌های صنعتی و کمک به واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار دهید و با تمام توان خود در مسیر حل مشکلات واحدهای تولیدی بکار بگیرید.
امام جمعه ارومیه بیان کرد: مشوق‌های تولیدی برای کارآفرینان و سرمایه گذاران بسیار مهم است پس با شفاف سازی و تصریح مشوق‌های لازم در سرمایه گذاران انگیزه لازم برای مشارکت در تولید را افزایش دهید.
وی ادامه داد: آذربایجان‌غربی، قطب کشاورزی در کشور محسوب می‌شود و پیوند صنعت با کشاورزی در حوزه بهره‌وری و تلاش برای بالابردن ارزش افزوده محصولات کشاورزی و بسته بندی و فرآوری‌های صنعتی می‌تواند در پیشرفت صنایع استان موثر باشد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی، تصریح کرد: گزارش اقدامات خود را برای مردم در فضای رسانه‌ای و صدا و سیمای استان تشریح کنید چرا که امید بخشی به مردم برای مدیران اجرایی استان لازم و ضروری بوده و بحمدالله کارهای بسیار خوبی در حوزه شهرک‌های صنعتی انجام گرفته که قابل تقدیر است.
انتهای پیام