صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۳۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

استاد رفیعی به کلیپ تقطیع شده‌ای که در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان منتشر شده است، پاسخ داد.

به گزارش ایکنا، طی روزهای گذشته کلیپی تقطیع شده در باب «تربیت جنسی» از سوی برخی شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان و رسانه‌ها علیه این استاد مشاور و مبلغ روانشناسی اسلامی شده بود.
محسن رفیعی، کارشناس ارشد مشاوره اسلامی، مدرس، مشاور و مبلغ روانشناسی اسلامی و مسئول طرح سبک زندگی رضوی آستان قدس رضوی در پاسخ به کلیپ تقطیع شده‌ای که از ایشان در فضای مجازی منتشر شده گفت: چند سالی است در جلسه ماهیانه تربیتی محفل زیارت امین الله در قم سرفصل‌های مختلف مربوط به مسائل خانواده و سبک زندگی اسلامی و تربیت فرزند را بحث می‌کنیم و بیش از چهل کلیپ این جلسات در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان مانند: آپارات، اینستاگرام، ایتا، سروش و تلگرام و پایگاه اطلاع‌رسانی محفل منتشر شده است.
یکی از مباحث مهم تربیتی که مانند بعد تربیت دینی، عاطفی و اخلاقی و حساسیت خاصی دارد و کمتر به آن پرداخته شده تربیت جنسی کودکان و نوجوانان است لذا در چند جلسه به این موضوع مهم پرداخته شد.
البته بازدیدکننده‌ای که در پیج خود کلیپ تقطیع شده را قرار داده می‌داند که، جستجوی کلمات جنسی گاهی قلوب مریض را به سمت دیدن و قضاوت این مطالب می‌کشاند.
به هر جهت مطالب کاملاً علمی به همراه معرفی کتاب «حرف‌های یواشکی» از استاد عزیزم جناب آقای دکتر مهکام و خلاصه‌ای از نکات ایشان بیان شده که با تقطیع قبل و بعد به ذهن مخاطب مطلب غلطی متبادر می شود.
وی یادآور شد: بحمدالله در چند روز اخیر افراد بیننده پیام دادند که این مطلب باعث شد مطالب شما را دنبال کنیم و در حل مشکلات و مراحل مختلف زندگی از آن استفاده کنیم. «مرحبا بناصرنا»

وی در ادامه گفت: این مطلب در آذرماه 98 در مورد تربیت جنسی کودکان به عنوان تذکر در بین مطالب بیان شد نه به عنوان تحریک پدر یا مادر چرا که گاهی مادران وسواسی با شستن و دست زدن زیاد به بدن فرزند باعث حساس شدن کودک می‌شوند و در آینده نگرانی از نحوه تربیت جنسی غلط والدین باعث انحرافات در دوران نوجوانی خواهد شد.
وی در پایان گفت: خواهشمندم عزیزان کلیپ‌های آموزشی ما را گوش بدهند و دغدغه تربیت فرزندان مهدوی و خانواده شاد و اسلامی را دنبال کنند.
علاقه‌مندان برای مشاهده و دریافت فایل‌های محفل به سایت «محفل زیارت امین الله» مراجعه کنید.

انتهای پیام