صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۳۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
با هدف محرومیت‌زدایی ارائه می‌شود؛

ارائه خدمات مشاوره رایگان حقوقی و روا‌ن‌شناسی به نیازمندان از سوی مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و با هدف محرومیت‌‎زدایی انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره)، فعالیت خود را از سال 98 و همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) آغاز کرد.

این مرکز با هدف کمک به اقشار کم درآمد و مستضعفان، محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، ارتقای سلامت، عمران و آبادانی مشاوره حقوقی و روان‌شناسی راه‌اندازی شده است و در استان‌‎های تهران، قزوین، گیلان، مازندران و به تازگی سمنان و خراسان رضوی در حال خدمت‌رسانی به هم‌وطنان است.

در همین راستا، برای اولین بار در کشور و طی یک اقدام جهادی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهت تقویت نهاد خانواده و احقاق حقوق اقشار در معرض آسیب، مرکز نیکوکاری شهدای م‍دافع حرم و قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم، احمدگودرزی با همکاری و مساعدت وکلای قوه قضائیه، با همیاری کارشناسان و مشاوران خانواده رسانه ملی به ارائه خدمات مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده و مشاوره روان‌شناختی به مددجویان خواهد پرداخت.

ارائه خدمات مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده با همکاری حقوقدانان و مشاوران برتر کشور در مرکز نیکوکاری شهدای مدافع که با حضور اساتید دانشگاهی و کارشناسان حقوقی و قضائی به ارائه خدمات به خانواده‌های محروم و نیازمند کمک می‌پردازد، بستر مناسبی برای محرومیت‌زدایی خواهد شد.

این مرکز به توفیق الهی با هدف پاسخگویی به سؤالات حقوقی و مشاوره‌های روان‌شناسی به اقشار محروم و ولی‌نعمتان خود، گام مؤثری در محرومیت‌زدایی از رفع مشکلات حقوقی، روانشناختی و مشکلات خانواده برخواهد داشت و در این زمینه وکلا و مشاوران نیکوکار مرکز با دستور کار قرار دادن و توسعه مشاوره حقوقی تلفنی در یک سال گذشته، به طور میانگین ماهانه 100 مشاوره تلفنی انجام داده‌اند.

همچنین، ارائه خدمات رایگان روانشناختی و مشاوره خانواده ویژه خانواده‌های شهدا، از دیگر فعالیت‌های مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم در سال جاری خواهد بود.

علاقه‌مندان برای تعیین وقت مشاوره می‌توانند با شماره ۰۹۳۹۹۱۳۶۱۱۵ (واتساپ) ارتباط برقرار و جهت دریافت از اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه مجازی اینستاگرام مرکز به نشانی @nikoukari.centet و پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی Www.nikopress.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام