صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۴۲۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت 291 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت اخیر خبر داد و گفت: فقط 9 شهر آبی باقی مانده است.

به گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت از فوت 291 بیمار دیگر مبتلا به کرونا در کشور خبر داد و گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۷۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۱۳۲ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۱۱۸ هزار و ۲۱۲ نفر رسید.

وی با ابراز تأسف از اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۵ هزار و ۵۵ نفر رسید، گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۷۲۹ هزار و  ۲۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری اضافه کرد: چهار هزار و ۴۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۳ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۸۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است، گفت: ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام