صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۵۲۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
در فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی انجام شد؛

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم گفت: در راستای اجرای فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قم تعداد 20 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی مشغول به فعالیت شدند.

یاسر شریفی، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم  در گفت‌وگو با ایکنا از قم، اظهارکرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی پیرو تفاهم‌نامه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما و جهاددانشگاهی به عنوان نهاد تسهیل‌گر و توسعه‌ای در کشور و به تناسب آن در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به وجود رشته‌های متنوع در حوزه مشاغل خانگی ادامه داد: در راستای اجرای فاز سوم  طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قم پیرو مذاکرات انجام شده و تفاهم صورت گرفته با پیشران این طرح تعداد 20 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی مشغول به فعالیت شدند.

شریفی بیان کرد: آموزش رویه‌دوزی این صندل و نیز برش‌های ویژه رویه صندل توسط پیشران طرح انجام شده است و نیز تجهیزات مورد نیاز متقاضیان با هماهنگی انجام شده با پیشران توسط ایشان تأمین می‌شود.

شریفی در پایان گفت: تا کنون 158 نفر از متقاضیان ثبت‌نامی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم به بازار متصل شده‌اند و نیز مذاکرات باسایر پیشران‌ها جهت اتصال متقاضیان دیگر به بازار ادامه دارد.

انتهای پیام