صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۵۵۵۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برپایی 60 جلسه درس اخلاق با حضورحجت‌الاسلام مجید دستیاری، از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم ویژه دانشگاهیان، بانوان طلاب و کارکنان اداره کل خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری درس اخلاق آنلاین و حضوری از سوی این مرکز و با استفاده از حجت‌الاسلام مجید دستیاری، از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در استان خبر داد و گفت: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در قالب 20 برنامه می‌توانند از درس اخلاق بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به برگزاری 16 جلسه درس اخلاق ویژه بانوان طلبه و اساتید حوزه علمیه به صورت حضوری و پخش مستقیم در فضای مجازی با همکاری حوزه علمیه خواهران استان، تصریح کرد: 24 جلسه نیز ویژه کارکنان مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی تدارک دیده شده است که به صورت حضوری برگزار می‌شود.  

عباسی با بیان اینکه ضبط 30 برنامه 3 دقیقه‌ای با محوریت مبانی دینی و قرآنی ویژه مخاطبان رادیو انجام و هر روز از این رسانه ارتباط جمعی پخش می‌شود، اظهار کرد: ضبط 2 برنامه 30 دقیقه‌ای با محوریت وفای به‌عهد و صبر و شکیبایی ویژه سحر نیز در دستور کارقرار دارد که انجام و در سحرگاه روزهای 27 و 28 ماه مبارک رمضان از شبکه استانی آفتاب پخش خواهد شد.

انتهای پیام