صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۶۴۴۱
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

مدیر موسسه قرآن و عترت آصال از برگزاری طرح حفظ سوره مبارکه انسان به مناسبت ماه مبارک رمضان در سمنان خبر داد.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سید روح الله طاهری،مدیر موسسه قرآن و عترت آصال امروز 2 اردیبهشت گفت: در طرح حفظ سوره انسان که به صورت رایگان برگزار شده در کانال این موسسه هر روز به یک آیه از این سوره پرداخته می شود.

وی ادامه داد: متن آیه، ترجمه آیه، ترجمه لغات دشوار و ترتیل آیه با صدای استاد منشاوی در کانال به صورت روزانه یک آیه بارگذاری می شود و مخاطب با خواندن آیه و گوش دادن ترتیل آیه می‌تواند آیه را حفظ کند.
طاهری با اشاره به اینکه نکات مربوط به روش حفظ و مرور محفوظات و ... نیز به صورت روزانه در اختیار اعضای کانال قرار می‌گیرد تا به کمک آن بتوانند با بهترین کیفیت و در کمترین زمان آیه را حفظ کنند اظهار کرد: علاوه بر موارد فوق تفسیر سوره با بیان سیدروح الله طاهری به صورت صوتی نیز ارائه می‌شود تا آشنایی مخاطب با سوره افزایش یابد.

مدیر موسسه قرآن و عترت آصال افزود: در پایان ماه مبارک به طور همه جانبه بر معنا، تفسیر و حفظ سوره انسان تسلط یابد که در این راستا در پایان حفظ هر ۵ آیه، حافظان آیات را تلاوت کرده و برای مربی حفظ ارسال می‌کنند و از این طریق اشکالات احتمالی را برطرف و در پایان این طرح از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

نشانی موسسه قرآنی آصال در سامانه ایتا itaa.com/nedaye_asmany_ASAL و واتساپ chat.whatsapp.com/COpB16cK3prLswOCtgjk3N است.

انتهای پیام