صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۶۵۴۰
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ نفر در استان بر اثر این بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۴ هزار و ۵۱ نفر رسید.

جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت منتهی به عصر پنجشنبه ۲ اردیبهشت ماه، ۱۸ نفر در استان بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۴ هزار و ۵۱ نفر رسید.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۸۹ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی شناسایی شده که با احتساب این تعداد، شمار کل مبتلایان استان ۱۴۵ هزار و ۳۳۰ نفر رسید و هم اکنون هزار و ۳۲۱ بیمار با سندرم حاد تنفسی در بیمارستان‌های آذربایجان‌غربی بستری هستند.

آقازاده بیان کرد: شهرهای ارومیه با ۹ نفر، تکاب با ۲ تن، مهاباد با ۲ نفر، نقده ۱ تن، میاندوآب با ۱ نفر، ماکو با ۱ تن، خوی و بوکان نیز با ۱ نفر کشته، آمار فوتی‌های کرونایی دارد که ارومیه بیشترین تعداد جان باختگان را دارا است.   

وی ادامه داد: تعداد بستریان مشکوک به کرونا ۵۹۱ نفر بوده و شهرستان‌های ارومیه با ۸۹ نفر، خوی ۳۱ تن و میاندوآب با ۲۱ نفر بیشترین میزان بستری در ۲۴ ساعت گذشته را دارند و انواع جهش یافته بیماری خطرناک‌تر بوده و نیاز است بیش از گذشته جدی گرفته و شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود.

 

انتهای پیام