صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۷۸۱۷
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

مسابقه ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده و با همکاری انجمن قرآن و نهج البلاغه، ستاد اقامه نماز و سایر دستگاه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از زنجان، مسابقه ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده و با همکاری انجمن قرآن و نهج‌البلاغه، ستاد اقامه نماز و سایر دستگاه‌های فرهنگی خدابنده برگزار می‌شود.

مسابقه ترویج فرهنگ نماز در دو بخش تولید محتوا در قالب فیلم کوتاه و انیمیشن و نقش خانه و مدرسه ترویج نماز در قالب عکس و فیلم کوتاه برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 23 اردیبهشت ماه بوده و مراسم اختتامیه نیز 27 اردیبهشت برگزار خواهد شد و در پایان به پنج نفر از برندگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند یا از طریق شبکه شاد به شماره 09127451485، آدرس ایمیل farhannge ershad khodabandeh 1400 @ gmail.com و کانال تلگرام به نشانی farhangdara eshragh ارسال کنند.

این جشنواره با هدف ترویج نماز بین کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها تدارک دیده شده و تلاش می‌شود از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان برای این امر بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام