صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۸۵۲۲
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع ۴۰۱ هزار و ۷۵۰ پرس غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون میان خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان تهران، سید‌ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اجرای رزمایش ملی ایران همدل - طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده، گفت: تاکنون ۱۷۲ آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی فعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۴۰۱ هزار و ۷۵۰ پرس غذای گرم میان خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان توزیع شده است، افزود: همچنین بیش از ۹۳ هزار بسته افطاری در قالب طرح افطاری ساده در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

پرپنچی ضمن تقدیر از کمک‌های مردمی و مشارکت نهاد‌ها در اجرای طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده، بیان کرد: تاکنون بیش از ۵۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و خیّران برای تهیه و توزیع غذای گرم و افطاری ساده برای نیازمندان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: همچنین تاکنون ۸۳ هزار و ۵۴۹ بسته معیشتی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۹ میلیارد و ۹۹۶ میلیون تومان میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد ضمن دعوت از مردم، خیران و همه نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به رزمایش ایران همدل- اطعام مهدوی و افطاری ساده تأکید کرد و گفت: مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا از طریق شمارگیری کد دستوری - شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷* یا شماره‌گیری سامانه گویای ۷۳۵۵، ۰۲۱ و درج عدد ۱۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اقدام کنند.
انتهای پیام