مطالب کتاب «یادگیری سازمانی» با درنظر گرفتن دیدگاهها و رویدادهای سازمانی و استفاده از منابع علمی جدید با موضوع یادگیری سازمانی، سازمان یاد گیرنده، سازمان یاد دهنده، فراموشی سازمانی، رهبری یاد گیرنده و در نهایت میل به تغییر در کارکنان با توجه به ضرورت و اهمیت مدیریت یادگیری سازمانی در سازمانها به نگارش درآمده است.
نویسندگان این کتاب که به قیمت ۴۵ هزار تومان قابل تهیه است، تلاش کردهاند تا این مفهوم را منتقل نمایند که سازمانهایی موفقتر هستند که زودتر، سریعتر و بهتر از رقبا یاد بگیرند و به جای رفتارها و حرکتهای سنتی خود، تبدیل به سازمانی شوند که همواره یاد میگیرند و یادگیری را به عنوان یک امتیاز رقابتی به کار میبرند.
انتهای پیام