صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۸۶۳۵
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بیانیه‌ای اعلام کرد: اگر امروزه در دنیا از جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان کشوری مقتدر با دانش و فناوری‌های پیشرفته یاد می‌شود، مرهون مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر معلمان و اساتید بزرگوار میهن اسلامی‌مان است.

به گزارش ایکنا از البرز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به‌مناسبت فرارسیدن روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

«۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت عالم باتقوا، استاد فرزانه آیت‌الله مرتضی مطهری، که هدف از نامیدن چنین روزی به‌عنوان «روز معلم» در تقویم کشور، معرفی معلم نمونه در تربیت و رشد انسان‌ها، و الگو برای جامعه زحمت‌کش معلمان و اساتید کشور بوده است.

این روز فرصت ارزشمندی است تا ضمن تجلیل از جایگاه رفیع معلم و گرامی‌داشت یاد آن استاد فرهیخته، که از استوانه‌های فکری نهضت حضرت امام خمینی(ره) و نظریه‌پردازان انقلاب و نظام اسلامی به‌شمار می‌رفت، بر اهمیت ترویج و بسط اندیشه‌های ناب این متفکر بزرگ در جامعه به‌ویژه نزد دانش‌آموزان و جوانان جویای علم و دانش تأکید کرد.

بدون‌ شک، اگر امروزه در دنیا از جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان کشوری مقتدر با دانش و فناوری‌های پیشرفته یاد می‌شود و این کشور پله‌های رشد و ترقی را یکی پس از دیگری می‌پیماید، مرهون مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر معلمان و اساتید بزرگوار میهن اسلامی‌مان است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) و تمامی شهدای سنگر تعلیم و تربیت، این مناسبت فرخنده را به کلیه معلمان و اساتید فرهیخته و همه دست‌اندرکاران دلسوز نظام آموزشی استان که در راه اعتلای پرورش و آموزش نوگلان میهن عزیزمان با جان و دل تلاش کرده و می‌کنند تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون این قشر زحمت‌کش را در ظل توجهات حضرت بقیة‌الله‌الاعظم(عج) و در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت از خداوند منان خواستار است.»

انتهای پیام