صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۰۳۳۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: روحانیت و حوزه‌های علمیه از عناصر مهم و اصلی مولد فرهنگ در کشور هستند، لذا مدیران حوزه‌های علمیه در تعامل با دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از طلاب و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان همت کنند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، وحید جلال‌زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای امروز، 19 اردیبهشت، در نشست با طلاب جوان حوزه‌های علمیه ارومیه، ضمن گفت‌وگو و تحلیل و بررسی آخرین تحولات کشور پای صحبت‌، دغدغه‌ها، مطالبات و مشکلات طلاب علوم دینی نشست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار اظهار کرد: طبق سفارش مقام معظم رهبری آنچه مهم است این است که طلبه‌ دین، عالم دین و روحانى وظیفه‌ خودش را در هر برهه‌اى از زمان تشخیص بدهد.

جلال‌زاده افزود: اگر وظیفه تشخیص داده نشد، علم و تقوا و مانند اینها به درد نمی‌خورد و به جا مصرف نمی‌شود. در حوزه‌ علمیه‌ صحیحِ شیعی، همه به خصوص طلاب جوان، باید خود را در صفوف اول حرکتِ عظیمِ جامعه بدانند و همیشه در کنار مردم و همراه آنها باشند.

وی بیان کرد: روحانیت و حوزه‌های علمیه از عناصر مهم و اصلی مولد فرهنگ در کشور است، لذا مدیران حوزه‌های علمیه در تعامل با دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از طلاب و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان همت گمارند.

جلال‌زاده در پایان اظهار کرد: در صورت توجه به حوزه‌ها بسیاری از مشکلات فرهنگی جامعه حل شده و نقشه‌های دشمنان با به راه‌ انداختن جنگ نرم علیه کشور خنثی می‌شود.

انتهای پیام