صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۰۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
از سوی جهاد دانشگاهی قم؛

کارگاه آموزشی آشنایی با کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی، 18 اردیبهشت به‌صورت آنلاین از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی «امجد» برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، مهدی بافرانی، مدرس این کارگاه آموزشی مجازی با بیان اینکه در یک بازار باید به نکات مختلفی توجه داشت و به موضوعات مختلفی مسلط بود، اظهار کرد: کنترل مشتریان و افزایش رضایت مشتریان و بازار هدف و حضور رقبا و فضای مجازی باعث می‌شود که بازاریابی دیجیتال امروزه اهمیت داشته باشد.

بافرانی در ادامه به مباحث دیگری از جمله اصول مارکتینگ، مفاهیم 4p،4c،4e، بازاریابی دیجیتال، نحوه معرفی محصول در شبکه‌های اجتماعی، اهمیت بازاریابی دیجیتال، اهمیت برندسازی، رضایت مشتریان و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ پرداخت و فراگیران دوره را با این مباحث آشنا کرد.

در پایان وبینار فراگیران طرح پرسش کردند و مدرس دوره با ارائه پاسخ‌های کاربردی و بررسی صفحات مجازی و کسب و کارهای موفق و ناموفق به سؤالات فراگیران پاسخ داد.

یادآور می‌شود، این وبینار از سلسله وبینارهای مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی قم بود که هر هفته به‌صورت موضوعی با همکاری سازمان دانشجویان شعبه قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام