بافرانی در ادامه به مباحث دیگری از جمله اصول مارکتینگ، مفاهیم 4p،4c،4e، بازاریابی دیجیتال، نحوه معرفی محصول در شبکههای اجتماعی، اهمیت بازاریابی دیجیتال، اهمیت برندسازی، رضایت مشتریان و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ پرداخت و فراگیران دوره را با این مباحث آشنا کرد.
در پایان وبینار فراگیران طرح پرسش کردند و مدرس دوره با ارائه پاسخهای کاربردی و بررسی صفحات مجازی و کسب و کارهای موفق و ناموفق به سؤالات فراگیران پاسخ داد.
یادآور میشود، این وبینار از سلسله وبینارهای مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم بود که هر هفته بهصورت موضوعی با همکاری سازمان دانشجویان شعبه قم برگزار میشود.
انتهای پیام