صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۱۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: تقویت معنویات و تهذیب روحی و اجرای دستورالعمل سازمان زندان‌ها مبنی بر معتکف شدن مددجویان در روزهای آخر ماه مبارک رمضان، طرح هواخوری خدا در زندان‌های آذربایجان‌غربی برگزار شد.

مجتبی محمدی، مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی‌، اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، تقویت معنویات و تهذیب روحی و اجرای دستورالعمل سازمان زندان‌ها مبنی بر معتکف شدن مددجویان در روزهای آخر ماه مبارک رمضان، طرح هواخوری خدا در زندان‌های استان آذربایجان‌غربی برگزار شد و تعدادی از مدجویان در این ایام معنوی که از بیست و ششم تا بیست هشتم ماه مبارک رمضان بود در حسینه‌ها و هواخوری‌های زندان‌ها به‌ همراه مسئولین معتکف شدند و به راز و نیاز با خدای خود پرداختند.

وی افزود: طرح اعتکاف داوطلبانه، همزمان با زندان‌های سراسر کشور با حضور حدود ۲۰۰ نفر از زندانیان، به مدت ۳ شبانه روز متوالی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ارومیه با عنوان طرح اعتکاف در هواخوری خدا از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

محمدی بیان کرد: مددجویان با شرکت در این طرح از برکات معنوی اعتکاف بهره‌مند می‌شوند و با حضور ائمه روحانیون و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل سخنرانی، کتابخوانی، مداحی برای اصلاح و تربیت و تهذیب خود قدم برمی‌دارند.

وی ادامه داد: اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت سعادتمندانه آن‌ها به جامعه در راستای اجرای مطلوب برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌ها انجام می‌شود و برگزاری مراسم‌های مذهبی و اعتکاف یکی از اولویت‌های مهم سازمان در زمینه تقویت باورهای دینی و بازپروری شخصیت زندانیان است.

انتهای پیام