صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۱۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان از برگزاری نماز عید سعید فطر در 17 بقعه متبرکه استان با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی آزادی، معاون فرهنگی – اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده هرساله اوقاف در ماه مبارک رمضان، برگزاری نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است.

وی افزود: امسال بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، نماز عید سعید فطر در 17 بقعه متبرکه استان با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و در فضای باز امامزادگان برگزار می‌شود. نماز عید فطر را در چند بقعه متبرکه برگزار می‌کنیم تا جمعیت بیشتری بتوانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این مراسم بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان تصریح کرد: نماز عید فطر در امامزاده شاه قطب‌الدین حیدر رودان، امامزاده سید سلطان محمد رودان، امامزاده سید محمد حاجی‌آباد، امامزاده سید مظفر قشم، امامزاده سید سلیمان بندرعباس به علت شرایطی که دارند به صورت شاخص و با جمعیت بیشتری برگزار می‌شود. درب امامزادگان موردنظر از بعد از نماز صبح بر روی زائران و نمازگزاران باز می‌شود.

آزادی در پایان یادآور شد: توصیه می‌کنم نمازگزاران ضمن رعایت بهداشت فردی در راستای حفظ سلامت خود و دیگران از مهر، زیرانداز و چادر شخصی و ماسک استفاده کنند و کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و با علائم بیماری کووید 19 از آمدن به بقاع متبرکه بپرهیزند تا بتوانیم هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام