صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۲۱۴۳
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر با تأكید بر اینكه بی‌شک اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی منجر به اتحاد هرچه بیشتر ملت مظلوم فلسطین شده است، گفت: موازنه قدرت در پرتو گفتمان پرفروغ مقاومت و انتفاضه بیش از هر زمانی به نفع فلسطین تغییر یافته است.

محمد صحت، مشاور فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن محكومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در قتل و عام مسلمانان غزه گفت: این روزها شاهد هستیم كه تمام آزادی‌خواهان دنیا علیه جنایات صهیونیست‌ها به پا‌خاسته‌اند و تظاهرات مختلفی در كشورهای دنیا علیه این جنایت‌ها برگزار می‌شود.

وی با تأكید بر اینكه قطعاً جنایت صهیونیست‌ها گناهی نابخشودنی است كه تنها با نابودی این رژیم غاصب و ستمگر پاك می‌شود و همین جنایت‌ها زمینه‌ساز نابودی آن‌ها خواهد شد، افزود: از سوی دیگر این روزها شاهد سكوت سردمداران استكبار جهانی و مدعیان حقوق بشر در مقابل این جنایت‌ها هستیم چرا كه خود آن‌ها به وجود آورنده و اصلی‌ترین حامیان اشغالگران صهیونیستی هستند.

صحت اظهار كرد: بیش از 70 سال است كه فلسطینیان با مقاومت توانسته‌اند در مقابل ارتشی كه ادعای یكی از قدرتمندترین ارتش‌های دنیا دارد، ایستادگی كنند و قطعاً در این برهه هم باز این مقاومت است كه می‌تواند نجات‌بخش آنان باشد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر، جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه را گواه این ادعا برشمرد و گفت: همیشه مقاومت در مقابل زورگویان و ستمگران جواب می‌دهد و اصولاً این همان دستوری است كه خداوند نیز در قرآن كریم بدان تأكید داشته است كه نباید در مقابل زور و ستم كوتاه آمد و باید در مقابل كافران ایستادگی كرد.

وی همچنین به آتش كشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها در روز جهانی قدس را محكوم كرد و افزود: آتش زدن مسجدی كه برای تمام مسلمانان دنیا قداست خاصی دارد و به‌طور كلی آتش كشیدن محلی كه به نام خانه خداست در تمام ادیان الهی به‌شدت محكوم است و به‌ همین دلیل نمی‌توان از این جنایت صهیونیست‌ها به راحتی گذشت.

صحت با بیان اینكه این روزها متأسفانه شاهد به شهادت رسیدن تعداد بی‌شماری از كودكان و زنان نوار غزه هستیم كه تنها جرمشان فلسطینی و مسلمان بودن است، گفت: سران استكبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی بداند قطعاً خون بیگناهان آنان را خواهد گرفت و زوال آنان نزدیك است چنانچه رهبر معظم انقلاب نیز در چند سال اخیر فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و آمریكا نیز رو به افول است.

مشاور فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با تصریح اینكه امروز مسئله غزه مسئله اول دنیای اسلام است بر لزوم همگرایی مسلمانان و جهان اسلام بر این مسئله تأكید كرد و گفت: علی‌رغم اینكه فلسطینیان مسلمان هستند اما امروز مشاهده می‌كنیم سران برخی از كشورهای مرتجع منطقه به حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی برخاسته‌اند و این نشان از اوج خواری و خفت برای آنان است.

وی با تأكید بر اینكه بی‌شک اقدامات جنایتکارانه رژیم منحوس صهیونیستی منجر به اتحاد هرچه بیشتر ملت مظلوم فلسطین و ایمان بیشتر به مقاومت و ایستادگی و قوی‌تر شدن برای پیروزی نهایی شده است، گفت: موازنه قدرت در پرتو گفتمان پرفروغ مقاومت و انتفاضه و آنچه هم‌اینک در میدان‌های مقابله مجاهدان و رزمندگان مقاومت فلسطینی در مصاف با رژیم جنایتکار صهیونیستی با حملات پیوسته موشکی پدیدار شده، بیش از هر زمانی به نفع فلسطین تغییر یافته است.

صحت در پایان تأكید كرد: جبهه مقاومت اسلامی و ادامه‌دهندگان راه شهدای مقاومت، مسیر آزادی فلسطین و بیت‌المقدس و زوال قطعی رژیم صهیونیستی از جغرافیای منطقه و ارض مقدس را هموار کرده‌اند و شعله‌های آتش خشم مقدس آنان سرانجام حیات و حضور شیطانی این تبهکاران غاصب را به تل خاکستر تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام