وی با بیان اینکه در دهه کرامت بیش از هزار اعزام به مناطق مختلف استان انجام میگیرد، افزود: اعزامها در قالب 20 گروه تبلیغی هستند که در راستای تبیین جایگاه امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارشان در شکلگیری جریان شیعی و حرکات انقلابی روشنگری خواهند کرد.
نظیری ادامه داد: مطالعه و خط گفتمانی از سوی شبکه مبلغان در دهه کرامت با توجه به ظرفیت تشکلهای مردمی و با تمرکز به برنامههایی همچون کاروان شادی، گروه سرود، تواشیح و جشنها انجام میگیرد.
وی با اشاره به اینکه گروههایی تبلیغی هم در تبیین جایگاه امام رضا(ع) و هم در راستای انتخابات روشنگری میکنند، افزود: در حال حاضر فعالیتهای تبلیغی استان بر اساس تبلیغهای گروهی انجام میگیرد.
نظیری ادامه داد: طلبههای هر شهرستان ضمن رصد و شناسایی ظرفیتهای شهرستان و نخبگان فرهنگی، آنها را ساماندهی و حکم تبلیغی را از قم میگیرند، همچنین در پایان دوره تبلیغ نیز برآیندی از ارزیابی فعالیتهای گروه انجام میگیرد، در این شیوه تبلیغ تخصصی شده و تبلیغات بهصورت دقیقتر و هوشمندانهتر انجام میگیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اضافه کرد: در ایام دهه کرامت نیز مانند سایر ایام از توانمندی علمی و تخصصی این ظرفیتها که اغلب بومی هستند و تعدادی هم از ظرفیتهای قم استفاده میشود، بهره برده میشود.
نظیری اظهار کرد: در حال حاضر حدود 10 گروه از این گروههای تبلیغی در استان شناسنامهدار هستند که برخی از آنها باسابقه بیش از 20 سال در حال فعالیتاند.
وی یادآور شد: شیوه تبلیغ این گروهها در ایام دهه کرامت مانند سایر ایام بهصورت تبلیغ در مدارس، پارکها، تفرجگاهها، نمازهای جمعه و نماز جماعت است که البته در دوران شیوع کرونا کمی محدود شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در ایام دهه کرامت 20 گروه تبلیغی به همراه تشکلهای مردمی ضمن تبیین جایگاه و شخصیت امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش حضرت فاطمه معصومه(س)، به بصیرتافزایی در آستانه انتخابات خواهند پرداخت.
انتهای پیام