صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۶۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری ویژه‌برنامه جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در 15 بقاع متبرکه این استان خبر داد.

سیدعباس مسعودی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اجرای ویژه‌برنامه‌های جشن دهه کرامت در 15 بقعه متبرکه استان خبر داد.

وی اظهار کرد: ویژه‌برنامه جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، امروز، ۲۲ خردادماه در بقاع متبرکه استان  برگزار و از بانوان خادم بقاع تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا برنامه‌های حضوری را محدود کرده است، افزود: در این برنامه‌ها ضمن مولودی‌خوانی به سخنرانی حول محور بصیرت‌افزایی با حضور کارشناسان مذهبی پرداخته می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف البرز اظهار کرد: به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا برنامه‌ها با جمعیت اندک و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و بیشتر در کانال‌ها و گروه‌های مختلف بقاع برنامه‌های بصیرت‌افزایی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری گروه‌های سرود ویژه دهه کرامت نیز از دیگر برنامه‌های این دهه خواهد بود که به‌صورت حضوری برگزار و از طریق کانال‌ها برای مخاطبان بقاع متبرکه منتشر می‌شود.

انتهای پیام