صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۷۱۸۹
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

شورای فرهنگ عمومی استان کرمان در بیانیه‌ای در خصوص ضرورت شرکت گسترده آحاد مردم در انتخابات پیش رو، شرکت در انتخابات را به منزله ادامه مبارزات و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران دانست.

به گزارش ایکنا از کرمان، شورای فرهنگ عمومی استان کرمان در خصوص ضرورت شرکت گسترده آحاد مردم در انتخابات پیش رو بیانه‌ای صادر کرد، متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

افتخار ما حیات در گستره‌ نظامی است که با ابتنا بر اصول و موازین جامع و والای اسلامی برحفظ و رعایت کرامت انسانی در تمامی ابعاد تأکید دارد. بی‌شک تکریم اراده و اختیار انسان در انتخاب و تعیین سرنوشت خود، یکی از رویکردهای شریعت پاک و جاودان اسلام محسوب می‌شود. به یقین ارزشمندترین رهاورد انقلاب اسلامی ایران، انتخاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با رأی اکثریت قریب به اتفاق مردم بوده و هست.

هر چند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب نیز با مشارکت و انتخاب آگاهانه همین مردم همیشه در صحنه تحقق یافت. پس از آن نیز تجلی لطف خدا در حضور و مشارکت مردم در انتخابات گوناگون در زمینه‌های دیگر مشاهده و اثبات و تثبیت شد. اینک در این زمانه حساس، بار دیگر فرصت حماسه‌آفرینی در عرصه تلفیق شور و شعور دینی و ملی برای ساماندهی زیباترین اتفاق در راستای پاسداری و نگهداشت این نظام که با خون پاک فرزندان این آب و خاک حیات و بقا و نمود و نمو یافته فراهم آمد. جوشش سرخ و بالنده‌ای که همچنان برای بارور ماندن و شکوه و شکوفایی این مرز و بوم جریان داشته و بار رسالت و تعهدی بی‌پایان را بر دوش تک تک آحاد ملت شهیدپرور و شهادت‌طلب کشور عزیزمان گذاشته است.

بیایید باز هم در گذر از تمام فراز و نشیب‌ها و وقایع بسیار، به ندای آسمانی شهدای راه آزادی و استقلال و عزت کشورمان و امام شهیدانمان، این بانیان شریف نظام مقدس جمهوری اسلامی گوش جان سپرده و با ارج نهادن بر کرامت انسانی خود با استفاده از حق بزرگ انتخاب، در گزینش اصلح‌ترین افراد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کنیم.

در چشم‌اندازی روشن رو به‌سوی آینده، بدیهی است این حماسه و اقتدار ملی بر کتاب سراسر افتخار میهن اسلامی‌مان که مشحون از لحظات و اتفاق‌های زیبا و غرور فرین است؛ برگ زرین دیگری خواهد افزود.

افزون بر این پیامی مانا و گویا برای دشمنان قسم خورده و فرصت‌طلب این نظام و ملت دارد مبنی بر اینکه در هر شرایط و وضعیت، حفظ و حفاظت از حکومت جمهوری اسلامی ایران و سرافرازی و سربلندی و استقلال مردم مظلوم آن در اولویت و اهمیتی فراتر از هر موقعیتی قرار دارد. بیایید با همدلی و هوشیاری، ولی فقیه و رهبر فرزانه و نستوهمان را در ایفای این رسالت و تعهد عظمت افزا همراهی و تأسی نماییم. باشد که ان‌شاءالله مدیون خون‌های پاک نثار شده در این مسیر و شرمگین ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های بزرگوار آنان نباشیم چراکه شرکت در انتخابات به منزله ادامه مبارزات و مجاهدت‌های همه آن انسان‌های شریف و وارسته و به خدا پیوسته خواهد بود.»

انتهای پیام