صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۷۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان:

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: موفقیت آینده کشور در گرو انتخاب رئیس جمهور جهادی، ولایی، امیدوار و پرتلاش است و جمعه ۲۸ خرداد با حضور تمام قد ملت ایران پای صندوق‌های رأی بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس خواهیم کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، روز گذشته 26 خرداد، وبینار «نقد و بررسی معیارهای انتخاب اصلح از دیدگاه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری» با حضور دبیر شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان کرمان، رابط نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان و سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کرمان در مرکز جهاد دانشگاهی کرمان برگزار شد.

مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در این وبینار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد سلیمانی، گفت: با توجه به شرایط موجود در کشور حساسیت در انتخابات 28 خرداد بیش از گذشته است چرا که عناصر خارجی و بعضاً داخلی سعی بر کمرنگ کردن انتخابات دارند تا به اهداف خود دست یابند.

وی خواستار حضور پررنگ همه‌ اساتید، دانشگاهیان و همکاران جهاددانشگاهی در انتخابات پیش‌رو شد و آن را زمینه ساز کشوری آباد و توسعه یافته دانست و افزود: همه‌ ما به سخن مقام معظم رهبری لبیک می‌گوییم و با حضور پر شور، ولایت‌مداری خود را بار دیگر به اثبات می‌رسانیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان تصریح کرد: مردم بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همواره در همه‌ صحنه‌ها حاضر بودند و نشان داده‌اند که به آرمان‌های امام و رهبری پای‌بند هستند و دوستدار نظام و انقلابند.

 بازمانده با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات یک ضرورت برای ساخت ایرانی قدرتمند است، گفت: دشمنان به همین دلیل درصدد کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رأی هستند و برای این منظور از شیوه‌ها و روش‌های گوناگون استفاده می‌کنند و کرده‌اند.

 وی تصریح کرد: هرچه حضور مردم در این رخداد سیاسی و اجتماعی بیشتر باشد،  نظام و انقلاب اسلامی قوی‌‌تر به راه عزت‌ بخش خود ادامه می‌دهد و هر برگ رأی و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر خنثی ‌کردن توطئه‌های دشمنان، منجر به تقویت پایه‌های نظام می‌شود.

 بازمانده گفت: آینده کشور روشن است و با انتخاب فردی جهادی قطعا به نقطه مطلوب آنچه که مد نظر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است، می‌رسیم و این با حضور گرم مردم در انتخابات محقق می‌شود.

 حجت‌الاسلام موسوی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی کشور نیز که در این وبینار به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشت؛ بیان کرد: ملتی که می‌خواهد قله‌هایی را فتح کند و در حال پیشرفت است همیشه دشمنانی دارد و در این شرایط حساس کشور با حضور همه‌ آحاد مردم در انتخابات می‌توانیم نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنیم.

وی با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب، گفت: رئیس جمهوری باید انتخاب شود تا گام‌های سریعتری در راستای اهداف این بیانیه بردارد و همچنین مردمی بودن را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

 

انتهای پیام