صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۷۹۳۸
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

کرسی آزاداندیشی با موضوع «نقش حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح آنها در امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران» با حضور جمعی از دانشجویان مرکز آموزش عالی عملی کاربردی کرمان و از سوی جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، در آستانه انتخابات 1400،کرسی آزاد اندیشی با موضوع «نقش حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح آنها در امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران» در سالن دکتر کاظمی مرکز جهاددانشگاهی استان کرمان برگزار شد.

نجمه موسی‌پور، سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان در این نشست، انتخابات را نشانه‌ مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر و تصریح کرد: انتخاباتی مطلوب است که با حضور حداکثری مردم رقم بخورد.

وی همچنین مشارکت حداکثری را عاملی برای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر و تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات دلیلی بر شعور و آگاهی سیاسی مردم است.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان تصریح کرد: انتخابات حداکثری ابزار مهمی برای ایجاد همبستگی و انسجام ملی و کاهش حضور مهر تاییدی بر تفکرات دشمنان نظام و انقلاب است.

وی حضور در انتخابات را ادامه راه سردار سپهبد سلیمانی ذکر و بیان کرد: مردم همچون گذشته با حضور بی نظیر خود در انتخابات در بیعت با رهبری حماسه آفرینی می‌کنند و دشمنان را نامید و مایوس خواهند کرد.

حجت‌الاسلام حسن عامری، رابط نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان در این جلسه با اشاره به نقش حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: مردم باید با حضور پررنگ خود همچون همیشه از نظام و انقلاب پشتیبانی کنند.

وی همچنین به دقت در انتخاب فرد اصلح اشاره و تصریح کرد: امروز باید همه با انتخاب یک فرد اصلح آینده کشور را تضمین کنیم.

عامری گفت: افتخار این است که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و در واقع همین عامل زمینه ساز مبارزه با شاه بود و مردم با ادبیات دینی، با حضور روحانیت و با سنگر مساجد و با شعارهای دینی و قرآنی به پیروزی رسیدند.

وی در ادامه افزود: برای انقلاب خون‌های بسیاری نثار کرده‌ایم و ما باید به احترام خون شهدا و برای حفظ نظام و انقلاب در صحنه انتخابات حاضر شویم و امیدواریم که فردی اصلح با انتخاب اکثریت مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

دانشجویان حاضر در این کرسی آزاد اندیشی به بحث و گفت و پرداختند و نظرات و تفکرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام