صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۸۲۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
حضور ملی؛ اقتدار ایران/ ۳

امام‌جمعه اصفهان گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی یعنی اینکه مردم مسئله نظام را با برخی سختی‌ها و بی‌تدبیری‌ها جدا کرده‌اند و این عین بصیرت است.

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، صبح امروز، 28 خردادماه و پس از انداختن رأی خود در صندوق، با دعوت از اقشار مختلف مردم استان اصفهان برای حضور در انتخابات، اظهار کرد: مردم باید کسانی را که می‌خواهند سستی کنند و پای صندوق رأی نیایند، به رأی دادن تشویق کنند و بدانند که هر یک رأی باعث تقویت کشور و نظام خواهد بود و متقابلاً هر رأی که داده نشود، نتیجه آن کمک به دشمن است، چون اکنون دشمن می‌گوید نباید رأی بدهیم.

وی افزود: کسی که به جمهوری اسلامی و ایران رأی ندهد، معنای آن این است که به دشمن رأی داده، البته چنین افرادی نمی‌خواهند چنین کاری انجام دهند، چون به هر حال مسلمان هستند، ولی نتیجه رأی ندادن آن‌ها همین می‌شود.

امام‌جمعه اصفهان بیان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی یعنی اینکه مردم مسئله نظام را با برخی سختی‌ها و بی‌تدبیری‌ها جدا کرده‌اند و این عین بصیرت است. مردم می‌دانند اگر مثلاً منِ امام جمعه و یا هر مسئول دیگری که باید کاری انجام می‌دادیم، ولی انجام نداده‌ایم، دلیل نمی‌شود که از نظام جدا شوند و از آن دست بردارند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد ادامه داد: هیچ نظامی در دنیا مانند نظام ایران نزدیک‌تر به نظام انبیا نیست، بنابراین باید این نظام را حمایت کنیم و مردم نیز این را به خوبی می‌دانند که باید از این نظام حمایت کنند. 

انتهای پیام