صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۸۳۷۳
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، گفت: حضور گسترده و آگاهانه قرآنیان اردبیلی در انتخابات ۱۴۰۰، زمینه‌ای برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را رقم زد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: حضور گسترده و آگاهانه قرآنیان اردبیلی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه ای برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به جوانان، رسیدگی به مسائل فرهنگی و پیگیری برای پیشرفت متوازن کشور در ابعاد مختلف با مشارکت مردم و تلاش مسئولان جزو موارد مهمی است که در این ارتباط باید از منظر قرآن به آن توجه شود.

حجت‌الاسلام صابر، با بیان اینکه انتخابات و مشارکت در آن موجب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، خاطر نشان کرد: هرچه حضور مردم در این رخداد سیاسی و اجتماعی بیشتر باشد، نظام و انقلاب اسلامی قوی‌تر به راه عزت‌بخش خود ادامه می‌دهد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، تصریح کرد: هر برگ رأی و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر خنثی‌کردن توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان، تقویت پایه‌های نظام را به همراه دارد.

وی بیان کرد: مردم قهرمان و شهید پرور ما در ۴۲ سال گذشته بارها در انتخابات و سایر مسائل نشان دادند که ملت ایران بیدار و با بصیرت است و برای تقویت نظام الهی خود تسلیم توطئه‌های استکبارجهانی نمی‌شود.

حجت‌الاسلام صابر، یادآور شد: همه باید روز ۲۸ خرداد ماه را به روز شکست اهداف دشمنان تبدیل کنند که این موضوع با توجه به هوشیاری ملت محقق می‌شود.

انتهای پیام