صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۹۲۰۱
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶

خیران «مبارک آباد»، مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال برای خرید دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی، سیستم‌های حفاظتی و هزینه درمان افراد بی بضاعت، به حوزه بهداشت و درمان شهرستان قیر و کارزین کمک کردند.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، عبدالصمد خسروانی، دبیر شورای خیران تأمین سلامت این شهرستان امروز، 31 خردادماه گفت: فرهنگ انفاق و تقویت روحیه خودیاری مردمی می‌‌تواند بسیاری از گره‌ها و مسایل مجموعه بهداشت و درمان را باز کند تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

وی افزود: با اهدای حدود ۷۰۰ میلیون ریال از سوی خیرین مبارک‌آباد به این مجموعه سلامت قیر و کارزین، یک دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی برای بررسی وضعیت افراد دارای بیماری‌های قلبی و همچنین کمک به احیای افراد در معرض خطر که دچار ایست قلبی شده‌اند، به امکانات درمانی شهرستان اضافه شد.

کوثر خادمیان، رئیس مرکز خدمات جامع سلامت مبارک‌آباد نیز گفت: با همکاری کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت مبارک‌آباد، افراد نیکوکار شناسایی و از آن‌ها برای کمک به این مجموعه دعوت شده است.

وی اضافه کرد: «علی اصغر فربود» نیک‌اندیش مبارک‌آبادی مبلغ ۴۳۰ میلیون ریال برای تامین دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی به مجموعه سلامت کمک کرده و سایر خیرین نیز با اهدای مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال، برای تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز مرکز خدمات جامع سلامت مبارک‌آباد و تأمین هزینه بیمارستانی بیماران نیازمند و بی‌بضاعت مشارکت کرده‌اند.

انتهای پیام