صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۰۹۱۸
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: دستگاه‌های فرهنگی، دانشگاهیان، نخبگان و سایر افراد می‌توانند در بازخوانی و افشای اقدامات پشت پرده آمریکا در جریانات کشتار مردمان بی‌گناه نقاط مختلف دنیا و حتی جریان نسل کشی مردم میانمار و... برای نسل آینده و به‌ویژه نسل جوان نقش آفرینی کنند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، رقیه صادق‌زاده، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی، امروز، 8 تیرماه، در نشست تخصصی ویژه بانوان با عنوان «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، اظهار کرد: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی و حتی دوران پیش از امام خمینی(ره) می‌توان جنایاتی را در سراسر دنیا مشاهده کرد و یا شنید که ردپایی از آمریکا در آن‌ها وجود دارد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی، دانشگاهیان، نخبگان و سایر افراد می‌توانند در بازخوانی و افشای اقدامات پشت پرده آمریکا در جریانات کشتار مردمان بی‌گناه نقاط مختلف دنیا و حتی جریان نسل کشی مردم میانمار و... برای نسل آینده و به خصوص نسل جوان نقش آفرینی کنند.

صادق‌زاده ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رخدادهای ظالمانه‌ای هم‌چون سوءقصد به جان مقام معظم رهبری، ترور شهید محراب آیت‌الله صدوقی یزدی، بمباران سردشت، شهادت دکتر بهشتی و... بودیم که تبیین هر کدام از این جنایات نیاز به برگزاری جلسات روشن فکری و نشست‌های مختلفی در تمامی دستگاه‌ها به ویژه در صداوسیما دارد تا به بهترین شیوه مشخص شود که روزهای ششم تا ۱۲ تیرماه مصادف با چه هفته‌ای است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حربه‌ دشمن برای تشویق مردم به عدم فرزندآوری در سال‌های گذشته، تصریح کرد: در هماهنگی که برای برگزاری برنامه‌های جمعیت و سلامت زنان استان با دستگاه‌های مختلف انجام گرفته است، مقرر شده تا جلساتی در این خصوص برگزار شود و البته طرح‌هایی نیز طی چندسال اخیر برای تشویق به فرزندآوری اجرا شده است.

وی با اشاره به گفت‌وگو با چند نماینده استان در مجلس شورای اسلامی برای اجرای طرح‌های تشویق به فرزندآوری و بیان مشکلات بانوان در این خصوص، تاکید کرد: نیاز است که تمامی موارد این طرح‌ها در مجلس به تصویب برسد تا بانوان به خصوص بانوان شاغل برای فرزندآوری آسوده خاطر باشند.

صادق زاده، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم افزایش جمعیت و تعداد بالای فرزندآوری در کشور، گفت: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای استانی درگیر این قضیه هستند.

انتهای پیام