صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۵۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

مجتمع مسکونی ۵۲ واحدی در اراضی موقوفه عبدالرزاق شهر آببر در شهرستان طارم کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایکنا از زنجان، پروژه مجتمع مسکونی 52 واحدی فدک، شب گذشته، 28 تیرماه با حضور مهدی پندار، معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کلنگ‌زنی شد. این مجتمع در اراضی موقوفه عبدالرزاق شهر آببر در 6 بلوک به مساحت 6400 متر مربع و با سرمایه‌گذاری 31 میلیارد تومان احداث خواهد شد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در آیین کلنگ‌زنی مجتمع مسکونی فدک اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به دلیل اینکه املاک و اراضی زیادی در اختیار دارد، توسعه اقتصادی و ایجاد شغل را در راستای ارتقای بهره‌وری موقوفات در دستور کار قرار داده است.

وی ساخت مسکن‌ ارزان‌قیمت برای اقشار محروم و کم‌درآمد را یکی از راهکارهای ایجاد توسعه اقتصادی خواند و گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه در سطح استان توافقاتی را با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی و بخش خصوصی در خصوص تأمین مسکن ارزان‌قیمت و تأمین مسکن برای عموم مردم انجام داده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در طارم و آببر چندین قطعه زمین وجود داشت که سال‌ها متروکه باقی مانده بود، ابراز کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه موظف است با برنامه‌ریزی دقیق از این املاک و اراضی در راستای نیات واقفان و به نفع مردم بهره‌برداری کند.

کرمی تصریح کرد: تصمیم داریم در شهرستان طارم و استان زمین‌هایی که قابلیت اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری دارند، مورد بهره‌برداری قرار گیرند تا هم نیازهای مردم برآورده و هم اشتغال ایجاد شود.

انتهای پیام