صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۸۳۹۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از بررسی رادیویی اولین کتاب تدوین شده در حوزه جهادگران عرصه سلامت در استان خبر داد.

محمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اولین کتاب جهادگران عرصه سلامت در استان همدان، امروز، 13 مردادماه در یک برنامه رادیویی مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: کتاب «ایستاده در مه» به نویسندگی لیلا گودرزیان‌فرد و مصاحبه‌گری عاطفه ابرار پیراسته خبرنگار ایکنای همدان انجام شده است که به‌عنوان اولین بار در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و به‌عنوان دومین کتاب کشور در زمینه فعالیت جهادگران عرصه سلامت به رشته تحریر درآمده است.

برخوردار گفت: این برنامه رادیویی امروز، ساعت 16 از موج FM، ردیف 94 مگاهرتز با حضور نویسنده و مصاحبه‌گر کتاب و همچنین با حضور یکی از راویان کتاب پخش خواهد شد.

وی تأکید کرد: کتاب ایستاده در مه به بیان خاطرات دو بانوی همدانی در زمینه تغسیل و تدفین اموات کرونایی می‌پردازد که در این برنامه ضمن معرفی کتاب به جامعه ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: با تدوین کتاب‌هایی همچون کتاب ایستاده در مه ضمن معرفی تلاش‌های این جهادگران به جامعه، فرهنگ ایثار نیز در کشور ترویج و به‌عنوان الگو به جامعه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام