صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۱۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد؛

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: با توجه به نامه وزیر بهداشت در خصوص کاهش سن تزریق واکسن، از امروز تمامی متولدین 1360 و قبل از آن به‌شرط داشتن پرونده سلامت می‌توانند به مراکز واکسیناسیون کرونا در قم مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

به گزارش ایکنا از قم، سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم امروز 26مردادماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال افزایش ظرفیت‌های واکسیناسیون در استان هستیم و تاکنون بیش از 261 هزار دُز واکسن تزریق‌شده است.

وی با اشاره به کمبود برخی واکسن‌ها در روزهای گذشته افزود: محموله جدید واکسن سینوفارم امروز عصر به قم می‌رسد و افرادی که دُز اول واکسن‌ سینوفارم را دریافت کرده‌اند از فردا برای دریافت دُز دوم واکسن مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: در حال حاضر به‌طور میانگین روزانه بیش از 10 هزار دُز واکسن در استان به گروه‌های هدف تزریق می‌شود.

محبی تصریح کرد: با توجه به نامه وزیر بهداشت در خصوص کاهش سن تزریق واکسن، از امروز تمامی متولدین 1360 و قبل از آن به‌شرط داشتن پرونده سلامت می‌توانند به مراکز واکسیناسیون کرونا در قم مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

وی یادآور شد: اگر فردی پرونده سلامت ندارد می‌تواند به نزدیک‌ترین پایگاه بهداشتی مراجعه و پس از تشکیل پرونده، برای تزریق واکسن اقدام کند، با بالا بردن سرعت واکسیناسیون کل جمعیت استان قم را تحت پوشش قرار دهیم تا ایمنی افزایش و میزان مرگ‌ومیر ناشی از کرونا کاهش پیدا کند.

انتهای پیام