صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۳۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، امروز، 7 شهریورماه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام بهنام دلریش، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، 7 شهریورماه، در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: آنچه برای ستاد اهمیت دارد، ورود دستگاه‌ها به موضوع شناسایی معروفات و منکرات در سطح ادارات است که این امر با همت اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر همان دستگاه قابل حصول خواهد بود.

وی افزود: اگر معروف و منکر به سنخیت دستگاه احصاء و بررسی شود، قطعاً شاهد نتیجه‌گیری بهتر در روند اقدامات و نهادینه شدن این امر بسیار مهم خواهیم بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اقدامات آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجموعه‌های اداری و سطح جامعه بر اساس دلسوزی و مصلحت بوده و نباید برخوردها و نوع نگاه به مرتکبین یک منکر این گونه باشد که در آینده موجب خدشه‌دار شدن وجهه امر به معروف شود.

وی در پایان ادامه داد: شاخص‌های معروفات و منکرات دستگاه‌های اداری در استان توسط خود مجموعه‌ها احصاء و معرفی شده‌اند و اقدامات شوراهای امر به معروف و مجموعه اداره نیز بر اساس همان شاخص‌ها انجام می‌پذیرد تا در نهایت شاهد بهبود وضعیت در ادارات باشیم.

انتهای پیام