صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۴۰۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: این ستاد اکنون دارای 9 واحد دانشگاهی و یک مرکز است و دو هزار و 485 دانشجوی جامعه هدف «الف» و «ب» را زیر پوشش دارد.

به گزارش ایکنا از یزد، محسن اقبالی، مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد، 8 شهریورماه در جلسه شورای فرهنگی این دانشگاه اظهار کرد: ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون دارای 9 واحد دانشگاهی و یک مرکز است و دو هزار و 485 دانشجوی جامعه هدف «الف» و «ب» را زیر پوشش دارد.

وی جامعه هدف کارکنان و استادان را 127 نفر اعلام کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد افتخار میزبانی از 23 شهید گمنام در واحدهای تفت، اردکان، بافق، میبد، مهریز و یزد را دارد و واحد یزد نخستین واحد دانشگاهی در کل کشور بوده که میزبان هشت شهید گمنام بوده است.

مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد از شیوه‌نامه توجیهی برنامه‌های ابلاغی استان‌ها در سال 1401-1400 که از سوی مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده، مطالبی را بیان کرد.

اقبالی؛ طراحی و اجرای المان شهدا با همکاری حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد یزد در بلوار ورودی دانشگاه و دانشکده‌ها و ساختمان‌ها، برگزاری کلاس ضمن خدمت با عنوان ارزش‌ها و ویژگی‌های دفاع مقدس ویژه استادان و کارکنان، بازدید از موزه دفاع مقدس ویژه کارکنان و استادان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، طرح تقویت بنیه علمی دانشجویان و جلسات توجیهی برای دانشجویان جدید را از جمله برنامه‌های در دستور کار این ستاد دانست.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ستاد مورد تأیید اعضای شورای فرهنگی دانشگاه قرار گرفته است، متذکر شد: دفتر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در طبقه دوم ساختمان اداری واحد یزد واقع شده و با شماره تلفن 03531872215 آماده پاسخگویی جامعه دانشگاهی امور شاهد و ایثارگران استان است.

انتهای پیام