صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۴۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل گفت: اجرای پویش ملی و همگانی نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و همشهریان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون، به عنوان یک نذری مبارک شرکت کنند.

شراره دژکام، مدیرکل انتقال خون استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: اجرای پویش ملی و همگانی نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و هموطنان می‌توانند به تدریج در ماه محرم و صفر با مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون، به‌عنوان یک نذری مبارک شرکت کنند.

وی اظهار کرد: طرح نذر خون در قالب پویش همگانی در کشور آغاز شده و در استان اردبیل نیز سعی کردند با اهدای خون به بیماران و نیازمندان کمک کنند.

دژکام تصریح کرد: در دهه اول محرم سال‌جاری، بیش از یک‌هزار و ۳۴۸ نفر در سامانه اعلام شده برای اهدای خون ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد در دهه اول، بیش از یک‌هزار و ۴۳ نفر اهدای خون انجام دادند.

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل، گفت: اجرای این پویش ملی و همگانی تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و هموطنان می‌توانند به تدریج در ماه محرم و صفر با مراجعه به پایگاه‌ها اهدای خون اقدام کنند.

وی به فعالیت اتوبوس سیار دریافت خون از اهداکنندگان اشاره کرد و ادامه داد: قرار است این اتوبوس در طول این ایام با حضور در مناطق مختلف استان نسبت به دریافت خون از اهداکنندگان اقدام کند.

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل گفت: در این ایام تمامی همکاران ما تلاش می‌کنند تا با رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حتی اهدای ماسک و سایر مواد ضد عفونی‌کننده اهداکنندگان را به اهدای سالم خون ترغیب و تشویق کنند.‌

انتهای پیام