صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۷۵۵۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز از آغاز رقابت 57 نفر از بانوان البرزی در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: نفرات برتر به مرحله کشوری این دوره از رقابت‌ها راه خواهند یافت.

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام احمد اشرفی، امروز، پنج‌شنبه(25 شهریورماه)در مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن استان(بخش بانوان)، اظهار کرد: قرآن هدایتگر اصلی انسان‌هاست و متسابقان قرآنی در این مسیر هدایت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: وجود متسابقان قرآنی و تعداد شرکت‌کنندگان موجب افزایش تدبر و عمل به قرآن بین آنان شده و موجب رشد معنوی جامعه خواهد شد.

این مسئول، متسابقان قرآنی را بهترین مروجان قرآن دانست و بیان کرد: در آیات و احادیث به جایگاه و ارزش فعالان قرآنی اشاره شده است و بر این اساس متسابقان قرآنی با درک جایگاه خود باید در راه اعتلای و توسعه فرهنگ قرآنی تلاش کنند. البرز دارای پتانسیل‌های زیادی در زمینه قرآن و فعالیت‌های قرآنی بوده و نقش بانوان در این بخش بسیار ویژه است.

اشرفی در ادامه از آغاز رقابت 57 نفر از بانوان البرزی در این مسابقات خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مسابقات قرآنی انجام شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز یادآور شد: در برگزاری این مسابقات به منظور حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات بخش بانوان از صبح امروز ساعت 8:30 در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج آغاز شده است، افزود: در بخش بانوان خانم‌ها مژگان خان‌بابا به‌عنوان سرپرست هیئت داوران و داور رشته وقف و ابتدا، کبری جوانبخت داور تجوید، نفسیه فرساد داور حفظ، رضوان جلالی‌فر داور لحن، مریم‌السادات صدر به‌عنوان داور صوت و خانم غلامی به عنوان ناظر سازمان اوقاف معرفی شدند.

انتهای پیام