صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۷۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، گفت: پخش برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس، مصاحبه و خاطرات شفاهی والدین معظم شهدا در مرکز صدا و سیمای اردبیل در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، 24 شهریورماه، با اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل، اظهار کرد: امنیت و آرامش کشور ما به دلیل توانایی شهدا و جوانان به دست آمده و در این زمینه وظیفه ما انتقال ارزش‌ها به جامعه اسلامی است.

وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور اوج رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده که به همین منظور امنیت و آرامش کشورمان همیشگی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ادامه داد: از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان فراموش‌نشدنی بوده و وظیفه ما انتقال ارزش‌ها به جامعه است.

شاهی تصریح کرد: اردبیل 3 هزار و 500 شهید، 11 هزار جانباز و 700 آزاده تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرده است.

وی بیان کرد: از اهم برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس می‌توان به برگزاری مراسم زنگ مهر و مقاومت و ایثار، روایت‌گری پیام‌آوران ایثار در مراسم مهر و مقاومت، پخش برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس، مصاحبه و خاطرات شفاهی والدین معظم شهدا در مرکز صدا و سیما، گلباران و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا در سراسر استان و تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت می‌توان اشاره کرد.

شاهی افزود: همایش پیاده‌روی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اردوی نیم روزه در سراسر استان و فضاسازی و تبلیغات محیطی در هفته دفاع مقدس با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات از قبیل بیلبوردها و سایت‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام