صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۷۷۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، محفل اُنس با قرآن کریم در مدارس اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، سیدغلامحسن خلیلی‌موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، 24 شهریورماه، در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، محفل اُنس با قرآن کریم در مدارس اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های مختلفی به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس در اردبیل، مورد توجه واقع شده که می‌توان به یادآوری فداکاری‌های رزمندگان سرافراز اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و لزوم توجه به ارزش‌های اسلامی و انقلابی اشاره کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، ادامه داد: یادآوری رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام جزو ارزش‌های الهی بوده و در این زمینه برنامه‌های متعددی در راستای بزرگداشت یاد و نام شهدای والامقام در نظر گرفته شده است.

خلیلی موسوی بیان کرد: بایستی محتوای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مدارس به گونه‌ای تنظیم و تدوین شود که جانفشانی‌های جوانان و نیروهای مسلح کشور در طول دفاع مقدس به طور شایسته باشد.

وی افزود: از اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مدارس اردبیل، می‌توان به آماده‌سازی و ایجاد فضای مناسب با هفته دفاع مقدس در ادارات و مدارس، نواختن زنگ مقاومت، ایثار و شهادت در مدارس، تولید محتوا و فعالیت در بستر فضای مجازی شبکه شاد، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مدارس، مشارکت در نمایشگاه استانی، عیادت از جانبازان و بیماران، برگزاری نشست‌های بصیرتی، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم یادواره شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد.

انتهای پیام