صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۷۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

شرکت‌کننده روشندل رشته حفظ 10 جزء مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات اوقاف بیان کرد: ضرورت توجه به حافظان شهرستانی به ویژه معلولان را مورد تأکید قرار داد و افزود: متأسفانه ما در شهرستان فراهان از نعمت مربی محرومیم و بیشتر با استفاده از قلم قرآنی و کمک پدرم اقدام به حفظ قرآن می‌کنم.

زهرا تلخابی، شرکت‌کننده روشندل رشته حفظ 10 جزء مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات اوقاف، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از شرکت در مسابقات ابراز خرسندی کرد و گفت: رقابت با حافظان قوی استان برای ما که از نعمت بینایی محروم هستیم خیلی لذت‌بخش است و در طی دوسالی که می‌توانم در این دوره شرکت کنم از مربیان و دوستان قرآنی بسیار آموختم.

وی ضرورت توجه به حافظان شهرستانی به ویژه معلولان را مورد تأکید قرار داد و افزود: متأسفانه ما در شهرستان فراهان از نعمت مربی محرومیم و بیشتر با استفاده از قلم قرآنی و کمک پدرم اقدام به حفظ قرآن می‌کنم.

تلخابی وجود هادی حفظ در این دوره از مسابقات را گامی مهم در راستای ارتقای سطح حافظان استان دانست و بیان کرد: حضور اساتید حفظ در این فضا غنیمت است و ما حافظان جوان باید از آنان استفاده کنیم. استاد حفظ حاضر در مسابقات شماره خود را در اختیار ما گذاشت تا مرا در ادامه مسیر کمک کند.

وی با اشاره به اینکه در هفته یک صفحه از کلام وحی را حفظ می‌کند، حافظ کل شدن را یکی از آرزوهای قرآنی خود عنوان و اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای رسیدن به آرزوهایم می‌کنم و دوست دارم به حدی توانمند شوم تا در مسابقات مختلف مقام‌آور باشم.

این حافظ 16 جزء قرآن عمل به مبانی دینی و الهی را بالاترین مرحله انس با کلام وحی بیان کرد و با تأکید براینکه خداوند متعال انتظاری جز اطاعت از دستوراتش ندارد، افزود: دانستن مفاهیم برایم بسیار دلنشین است. چراکه هدفم از حضور در مسابقات مرور مداوم و آماده نگه داشتنم است حتی اگر رتبه نیاورم.

انتهای پیام