صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۸۵۷۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس در استان یزد از تمدید مهلت ارسال اثر به نهمین جشنواره شعر «دفاع مقدس» در استان خبر داد.

عالیه مهرابی، دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس در استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از تمدید مهلت ارسال اثر به نهمین جشنواره شعر «دفاع مقدس» در استان خبر داد و اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند اثر خود را تا دهم مهرماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: بیست و سومین کنگره سراسری و نهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در استان یزد با هدف معرفی شعرای جوان در حوزه دفاع مقدس، تقویت روحیه مقاومت و ایجاد فرهنگ جهاد و شهادت برگزار می‌شود.

مهرابی افزود: این جشنواره در بخش عمومی دفاع مقدس با موضوعاتی اعم از آزادگان، مادران شهدا، جانبازان شیمیایی و ...، پرداختن به شخصیت‌ها، عملیات‌ها و نیروهای بومی استان امتیاز ویژه‌ای خواهد داشت.

این شاعر برجسته استان یزد؛ دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی با تأکید بر شهدای مقاومت و مدافعان حرم یزد، دفاع مقدس و جنگ نرم، دفاع مقدس و مدافعان سلامت، دفاع مقدس و کودک و نوجوان را از دیگر محورهای این جشنواره اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه اشعار باید تازه سروده شوند و در پنج بخش به‏‌طور جداگانه داوری و در هر بخش جوایز جداگانه اهدا خواهد شد گفت: اشعار منتخب در استان‌، برای انتخاب آثار برتر در بخش ملی ارسال و در این بخش نیز جوایز جداگانه‌ای به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

مهرابی افزود: در بخش استانی به سه اثر برتر در هر محور مبلغ چهار میلیون ریال به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود و در بخش ملی به نفر اول چهار میلیون تومان، نفر دوم سه میلیون تومان، نفر سوم دو میلیون تومان و نفرات تقدیری یک میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

وی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پیام‌رسان‌های ایتا یا واتساپ با شماره ۰۹۱۳۷۴۳۷۷۵ تماس گیرند.

انتهای پیام