صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۸۸۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

مدیرخانه قرآن کلام نورگرگان گفت: مسابقه نقاشی در خانه با موضوع «‌محرم» به همت خانه قرآن و عترت کلام نور شهرستان گرگان برگزار شد.

طیبه عبدلی، مدیرخانه قرآن کلام نور گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان بیان کرد: خانه قرآن و عترت کلام نور در زمینه فرهنگ سازی و ترویج فعالیت‌های قرآنی و جذب کودکان و نوجوانان به آموزش قرآن فعالیت می‌کند.

وی افزود: انواع کلاس‌های قرآنی‌، فرهنگی‌، هنری و تقویتی برای همه سنین در طول سال در خانه قرآن کلام نور برگزار می‌شود.

عبدلی با بیان اینکه باید کودکان و نوجوانان را با واقعه کربلا بیشتر آشنا کنیم، افزود: برای فرهنگ‌سازی در کودکان و نوجوانان از واقعه عاشورا، کربلا و شهیدان و اینکه بتوانند با تصویرسازی روی کاغذ، شرح وقایع پیش آمده را پیاده کنند مسابقه نقاشی با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره اهل بیت(ع) و قیام عاشورا برگزار شد.

وی ادامه داد: از طریق برگزاری این مسابقه هنرجویانی که کم و بیش با شهدای کربلا آشنا بودند با به تصویرکشیدن این واقعه متوجه شوند که چطور شهیدان جنگیده و به شهادت رسیده‌اند.

عبدلی افزود: مسابقه نقاشی با موضوع «محرم» در ایام ماه محرم و صفر با توجه به شرایط ویروس منحوس کرونا به صورت فراخوان عمومی از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی شد که  با حضور ۲۱۳ نفر  از کودکان و نوجوانان از شهرهای گرگان‌، گنبد‌، رامیان و گالیکش شرکت داشتند.

مدیر خانه قرآن کلام نور گرگان بیان کرد: این مسابقه از اول محرم به صورت فراخوان عمومی در فضای مجازی اطلاع رسانی شد و به دلیل استقبال بالا این مسابقه تا 27 شهریور تمدید شد.

وی‌ تصریح کرد: تبسم فرجی پور ۱۲ ساله از گرگان‌، نرگس میرشکار مطلق از گنبدکاووس و امیرعلی توکلی ۱۰ ساله از رامیان به ترتیب به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدندکه به افراد برگزيده طی یک مراسم جوایزی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام