صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۳۲۶۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

مسئول بسیج دانشجویی امام رضا(ع) دانشگاه آزاد یزد از برگزاری نوزدهمین کنگره شهدای گمنام، ۹ شهید دفاع مقدس و 2 شهید مدافع حرم این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد یزد، علی فتاحی بافقی، مسئول بسیج دانشجویی امام رضا(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اظهار کرد: طبق سنوات گذشته، نوزدهمین کنگره شهدای گمنام، 9 شهید دفاع مقدس و دو شهید مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد شامگاه چهارشنبه، 28 مهرماه در جوار معراج الشهدای گمنام مسجد شهید صدوقی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد با بیان اینکه در حاشیه برنامه‌های متنوع فرهنگی، برپایی نمایشگاه و حضور و نوای گرم مداح کشوری حاج میثم مطیعی را نیز خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: بیست سال پیش، هشت شهید گمنام برای اولین بار در کشور به همت دانشجویان انقلابی، در این دانشگاه تدفین شدند و بعد از آن تربیت یافتگان این مکتب عظیم دو شهید مدافع حرم دانشجوی دانشگاه محمدخانی و شیخ‌الاسلام بودند که دانشجویان بسیجی دانشگاه هر ساله با برگزاری این کنگره، یاد و خاطره این شهیدان را در دانشگاه و شهر یزد زنده نگه می‌دارند.

فتاحی یادآور شد: این مراسم به صورت برخط و مجازی از پیج اینستاگرام دانشگاه آزاد اسلامی یزد iauyazd_ac_ir @ پخش خواهد شد.

انتهای پیام